Catalunya Israel

Fòrum d'agermanament entre Israel i els Països Catalans

ACAIÍndexFAQCercarRegistrar-seLlista de MembresGrups d'UsuarisIniciar SessióARCCI

Comparte | 

El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
Jordi Benplantat

Nombre de missatges : 35
Registration date : 08/05/2007

MissatgeAssumpte: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Dg Jun 01, 2008 2:13 pm

Companys, sabeu alguna cosa d'aixó ?
http://www.templodesalomon.com/content/view/220/426/
Per cert, Templespaña es una organització superfatxa. El seu cap em va enviar uns quants mails molt besties. Fins i tot deia que Aznar descendia dels reis visigots. Tela .!
La Marisa Azuara, una de les membres d'aquest web es la escriptora del llibre del Colón maño.
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Noemí

Nombre de missatges : 175
Registration date : 06/05/2008

MissatgeAssumpte: Re: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Dl Jun 02, 2008 6:08 pm

La cosa no anava per aquí.
Vaig llegir en un llibre d'història que alguns sionistes van aprofitar "la solució final" per negociar qui tenia dret a la vida i qui no en un futur estat jueu. Volien que els científics, metges, intel·lectuals, sobrevisquessin i la resta, cap als forns.
Cap als anys 50, els jutges de l'estat d'Israel van voler obrir el cas i, van decidir tancar-lo perquè hi havien massa supervivients i, les ferides estaven massa obertes.
Intentaré de trobar les referències bibliogràfiques.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
call33

Nombre de missatges : 39
Registration date : 28/01/2007

MissatgeAssumpte: Re: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Dc Jun 04, 2008 1:27 am

Déu n'hi do
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Ahot Ketanna

Nombre de missatges : 1
Registration date : 09/06/2008

MissatgeAssumpte: Re: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Dl Jun 09, 2008 2:58 pm

Hola, m'he enregistrat en aquest fòrum per què em sembla d'allò més interessant.

Algú em podria dir quants jueus hi havia censats a Europa just al començament de la segona guerra mundial del segle XX?

Gràcies i salut
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Josep Salou

Nombre de missatges : 227
Registration date : 11/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Dj Jun 12, 2008 2:01 am

Ara no et sabria dir però al voltant d'11-12 milions.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://elsalouenc.blogspot.com
Esther_guatlla

Nombre de missatges : 11
Registration date : 17/07/2008

MissatgeAssumpte: sionistes nazis?   Dg Ago 03, 2008 1:41 pm

A mi sí que em sona que un reduït grup radical dels primers sionistes que s'establiren a Palestina s'oferiren a l'exèrcit nazi per lluitar en contra dels anglesos perquè aquests no facilitaven l'arribada de jueus a Israel. Els anglesos actuaven amb molta por per la reacció del món àrab, que per la seva banda sempre han jugat amb la gran pressió demogràfica que representen. Tot plegat que aquest grup extremista no va tenir cap transcendència, però sembla que sí va existir.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas   Hoy a las 1:13 pm

Tornar a dalt Ir abajo

El Holocausto fue planificado por los Judíos Sionistas
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Catalunya Israel :: Catalunya Israel :: Fòrum d'Història-
Canviar a: